tiistai 13. heinäkuuta 2010

K2010


K2010

2 cl tummaa rommia
2 cl limoncelloa
loraus Indian tonicia
iso loraus kivennäisvettä


Mahtavaa, olen keksinyt drinkin kesälle 2010! Nimesin sen mielikuvituksekkaasti K2010. Mieleni teki jotain raikasta, mutta myös hieman makeaa - ja kas vain, vahingossa tulin kehittäneeni (ainakin itselleni) uuden drinkin! En yhtään yllättyisi, vaikka joku muu olisi jo ehtinyt keksiä tämän ennen minua.. Tonicia kannattaa laittaa vain vähän, ettei siitä tule hallitseva maku. Namnam, ja lisäksi juoma on väriltään mielestäni erityisen kaunis! Nautitaan kohtuullisesti ;)

ps. Ystäväni tarjosi minulle joku aika sitten elämäni ensimmäisen Bloody Maryn. Virhe. Ei ollut minun mieleeni. Ehkä sen epämiellyttävä maku antoi minulle potkua kehittää jotain parempaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti